Goedemiddag!!
Terwijl Meindert begonnen is met zijn record poging concertbezoeken (365 in 1 jaar!) en Simone zeer waarschijnlijk de echtscheidingspapieren aan het aanvragen is, is de hitte zelfs niet in de koude kleren van Zuid-Franse bejaarden gaan zitten, toen een rel om een schaduwrijke jue de boule baan volledig uit de hand liep en een fatale klap met een metale petanquebal uitsluitsel moest geven over de locatie. Wat ook niet verstandig is, is om een fiets enkeltje naar Edo te kopen, net als de wedstrijd tegen Tunesie, heeft hij het net niet gered.
Wie het wel gered heeft is het Nederlands elftal en overtuigend ook nog eens! En wat een feest om jullie allen (behalve Edo, had ik dat al vermeld:)) acte de presence te zien geven. Helaas moeten we wel mededelen dat jullie het op eigen kracht moeten doen tijdens de wedstrijd tegen Marokko, wij mogen het niet uitzenden, maar we gaan er klakkeloos vanuit dat de winst binnengesleept wordt en dan gaan we het dubbel vieren volgende week zaterdag!!
Laten we snel doordraaien net als de velen ventilatoren die ons die heerlijke hete zweetlucht de afgelopen dagen in het gezicht blies en dit doen we vandaag met;
Golden Groove van Two Chefs Brewing, 6,5% alc.
Dit blonde bier met ferme schuimkraag heeft fruitige tonen, een moutige basis en een frisse citrusachtige (sinaasappelschil bitter) afdronk. Kortom een lekker verfrissend biertje als je je aircorondje doet!
Proost! Op is op! Tot zo!